"קול חי" ו"הבצפר" משת"פים: בוא להיות שדרן

    אתר קול חי 3 Comment on "קול חי" ו"הבצפר" משת"פים: בוא להיות שדרן
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה מרעננת בעולם התקשורת החרדי, לכל הרוצים לרכוש מקצוע איכותי ומעניין, ולעבוד בתחום העיתונאות הכתובה והרדיו. הקורס החדש הינו שיתוף פעולה ייחודי של שני גופים מובילים בתחום, "רדיו קול חי" , תחנת הרדיו הותיקה בקרב הציבור החרדי דתי, והשלוחה החרדית של "הבצפר", בית הספר של איגוד חברות הפרסום בישראל, בניהולו של איתן דובקין, אשר החליטו לענות על הצורך של הכשרת אנשי מקצוע מהציבור החרדי עבור עולם העיתונאות והרדיו.

    לראשונה תוכלו ללמוד מאנשי התקשורת המובילים את סודות המקצוע, ולתרגל את הנלמד בזמן אמת. הקורס מיועד לאלו הרוצים ללמוד את תחום התקשורת בצורה מקצועית, על מנת להשתלב בשוק העבודה. את הקורס יעבירו מיטב שדרני "רדיו קול חי" וסגל המרצים האיכותי של "הבצפר", שקנה לו שם דבר בשנות פעילותו בקרב הציבור החרדי.

    במסגרת הלימודים, ילמדו ויתרגלו התלמידים מגוון נושאים מרתקים ויחשפו בפניכם את מאחורי הקלעים את עולם התקשורת. בין הנושאים שילמדו מגוון סוגי הכתיבה, כתיבה עיתונאית, עיתונאות כלכלית, יומני חדשות, תחקיר, הפקה, שידור חי, הפקת שידור חוץ, עבודה מול תאי כתבים, סדנת קריינות רדיו, ועוד מגוון נושאים מרתקים. הלימודים יתקיימו באולפני "רדיו קול חי" ובשלוחה החרדית של "הבצפר" השוכנים בבני ברק. בסיום הלימודים יקבלו המסיימים תעודה מכובדת של איגוד חברות הפרסום בישראל, "הבצפר" ו"רדיו קול חי". קורסים נפרדים יתקיימו לגברים ולנשים, ומלגות יוענקו לזכאים.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      איתן הנפלא !
      בהצלחה !
      אוהבים אותך.
      זה נשמע הדבר הבא !

    2. 1

      יהיה עוד פעם קורסים כאלה? ואם כן מתי?